Dwie nowe lalki

piątek, 2 maja 2014

Dawno nic nie pisałam, ale byłam zajęta koronką irlandzką (pochwalę się innym razem) oraz moją córką.


Jakiś czas temu uszyłam kilka lalek z ruchomymi stawami, jednak tylko dwie nadają się do pokazania ;)
Jeszcze kilka dni temu nie miały głów i dlatego dopiero teraz je pokazuję.


Oto pierwsza z nich:
szmaciana bjd

bjd
Lalka jest zrobiona z surówki bawełnianej. Niestety nie stoi samodzielnie, ale jeszcze nad tym pracuję. Co prawda udało mi się ją postawić, ale wymagało to sporo czasu i cierpliwości. Może poruszać rękoma, nogami (ruchome stawy w łokciach, kolanach, udach oraz barkach) oraz obracać głową. Dodatkowo można dowolnie ustawić każdy z palców u rąk – włożyłam do środka druciki kreatywne. Tułów powstał wg wykroju: http://withlovemarysia.blogspot.com/2012/05/blog-post_15.html, a reszta została zmodyfikowana, bo nie podobały mi się proporcje.


A oto druga lalka:
Nowy projekt lalki z ruchomymi stawami
bjd

Jest ona bardziej skomplikowana niż poprzednia - posiada dodatkowe ruchome stawy w kostkach oraz nadgarstkach. Lalka wykonana jest z białej bawełny.

Zostało mi jeszcze sporo rzeczy do zrobienia : namalować twarze, zrobić włosy oraz ubrania. Jak tylko lale będą gotowe to wrzucę zdjęcia.

0 komentarze:

Prześlij komentarz